26.7.10

Mała zmiana.


Przepraszam że nie pisałam ale miałam ważniejsze rzeczy na głowie niż pisanie na moim blogu .( którego nikt prawie nie czyta )
Więc jak sama nazwa postu mówi nastąpiły małe zmiany w moim skomplikowanym i pokręconym życiu.
Oczywiście pozytywne zmiany.
Relacje z przyjaciółmi poprawiły się.
Moje wakacyjne plany przez cały czas się zmieniają.
Nadal pakuje się do nowego miejsca ( jak to można wg. nazwać pakowaniem ).
W takim wolnym i leniwym czasie chyba nigdy nie skończę układać swoich rzeczy do mojej ogromnej walizki,
skrzyni która wydaje się być nadal pusta i jest w niej nadal dużo miejsca.
Spotkałam się z moją bardzo bliską i najważniejszą dla mnie w życiu osobą , ale tylko na te parę i niezapomnianych godzin które nie długo będą trwały wiecznie.
Nadal czekam na moją plażowiczkę która spędza ostatni miesiąc wakacji nad morzem wylegując się na plaży i obserwowaniem męskich i pięknie zbudowanych klat.
I niestety myślę że nie zdążę spotkać się z moją szaloną przyjaciółką przed przeprowadzką. Ale mam nadzieje że zobaczymy się następnym razem.np. w nasze Deszczowe Party. heh.
Szkołę do której kiedyś tak bardzo bałam się iść i którą polubiłam .
Zostawiam, bez żadnego cierpienia w sercu. Tęsknić za nią ? może. Wspominać ? oczywiście. Zapamiętać ? tak.
Jestem szczęśliwa z dnia na dzień coraz bardziej. Lecz czasami niektóre chwile są nie do wytrzymania.Trzeba uciec by oddalić się od zła, krzyków i męczarni.
I choć nie wiesz gdzie idziesz . i nie masz do kogo pójść po pomoc. uciekasz od osoby która sprawia ci ból.
idziesz obojętnie gdzie by nie usłyszeć tego nigdy więcej.
zrobić to co ci sprawia przyjemność . Powoduje śmiech. aby zapomnieć gorsze i nie istotne dla ciebie wspomnienia.

Aj nieważne. !
Niestety opuściłam się trochę jeśli chodzi o jazdę na desce i nie tylko w tym. Lecz moje żałosne wytłumaczenie brzmi " nie mam czasu !"
kłamstwo za kłamstwem ...a zaległości jest coraz więcej. Niki. weź się
za roobote !!!!
Kończe ten post z uśmiechem :)

Wasza Niki.
Ps. Wyszedł nowy singiel Katy Perry " TEENAGE DREAM " .

No comments:

Post a Comment