16.9.10


A wiec tak.

Wiem że dawno nie pisałam, ale teraz wam napisze.

Przeszło mi z Paryżem !

teraz Rock i wariactwo !!

Jak sami widzicie zmieniłam playlistę , a przez playlistę pokazuje siebie.

Jestem szczęśliwa i będę . przynajmniej mam taką nadzieje.

Zacznijmy od dnia 28 sierpnia.
Jupi.

Ulki urodziny . było wampirowo i mrocznie .

Wszyscy dobrze się bawili. Alan nie skoczył na nikogo .

Opychaliśmy się ciastkami a przy tym jeszcze słuchaliśmy muzyki która wprowadzała mroooczny nastrój. nie no .przesadziłam trochę .

następne dni były jeszcze ciekawsze bo spędziłam je z moimi wariatkami

Na naszym beznadziejnym Morąskim skateparku. czy to wg. można nazwać jakimś skateparkiem.Wypiłyśmy pyszne Macchiato i Cappuccino.po czym połowa kawy z Biedronki została na Martyny bluzce.

Było wręcz zajebiście. i tęsknie za wami strasznie .

Za moim kompromitującym przejeździe po scenie deską Łukasza / lub Adasia.

Nie pamiętam który mi dał.

ale ważne że dostałam . Bo moja deska w wawie została. jak mogłam ją tak daleko zostawić.



Następne dni .

hmm.. skatepark , kawa i zdjęcia.

Kochane dziewczynki. wy dajecie mi tyle szczęścia. Będę tęsknić .i już tęsknie.

Przyjechałam do wawy i zaczęła się szkoła.


Oj. dużo się działo.





WAWA .


01.09.2010r.




Miło .

Sala Gimnastyczna.

Wszystkie oczy na mnie .


a ja na nie . i żadne nie były znajome.


po gadaniu i tym wszystkim. na górę do sali 39. ( mojej klasy )

wszystkie oczy na mnie.

Poznałam ludzi z Gimnazjum.


Oh Wawa moja wawa.

Uwielbiam poznawać nowych ludzi i nowe miejsca .

Poznałam dużo ludzi z rożnych miast i państw.

dlatego lubię uciekać a nie siedzieć na dupie cały czas w tym samym miejscu z tymi samymi ludźmi ( którzy mnie denerwują ) .

Ale zawsze chciałabym zabrać ze sobą te osoby które są dla mnie najważniejsze. niestety nie mogę. aj . dziewczynki poczekajcie, jeszcze parę lat i wolność.

Będę was męczyć aż do końca moich dni. haha . nie no nie . nie chce tu pisać do moich 78 urodzin. łee.

niektórzy wiedzą o co chodzi z tymi 78 urodzinami. a inni się nie dowiedzą.

Facebook tylko wie. :)


Halloween .


taak ! obchodzę to święto w Polsce.

taak ! dziaduje od ludzi cukierki.

taak ! robię psikusy.

taak ! wyglądam szałowo.

taak ! i będę robić to jeszcze długo.

bo to w końcu moja tradycja i moich dziewczyn.


ten Październik będzie nie zastąpiony .


szykować cukierki. bo nadchodzę.



kończę już i zostawiam coś po sobie .

http://www.youtube.com/user/schaeffernico#p/a/u/0/nPAZCpY9FWc


Niki

4 comments:

butch said...

http://www.youtube.com/watch?v=XTYhEi74No4&feature=related

Nicole said...

słyszałam. ;p

butch said...

Ale nie widziałaś teledysku.

Nicole said...

może.

Post a Comment