19.9.10


Tęsknie. tęsknie .

Ciężko mi bez was.
Bez waszej radości i miłości do mnie.
Jakbyście nie mogli pojechać ze mną i kisić się w moim pokoju.
nie. nie moglibyście.
za trudny krok. za duży . za wiele wymagam naraz od was.

hmm.. tak zbliżają się moje urodziny których nie wyprawiam i nie mam zamiaru.
nie ma dla kogo to robić . wystarczy mi rodzina i dom.
przynajmniej na te urodziny mi wystarczy.

a potem zobaczę jak to się wszystko potoczy.

20 wrzesień . moglibyście przyjechać wszyscy. Wszyscy których znam tam i dalej.

a nawet Ci których nie widziałam 3 lata.choć chciałabym zobaczyć. bardzo.

pamiętam was. pamiętam nasze wypady do lasu. pamiętam konie które widziałam na co dzień rano przez okno.
Za kiślem cytrynowym nie znanym wam dawniej, który był dla was rewelacją .
Za niespodziewanym i przez was zorganizowanym piknikiem na boisku.
spóźnianiem się na chór i zbieraniem się pod szkołą na schodach.

a nawet za wycieczką którą pamiętam i będę pamiętać do końca. na której była nasza kochana butelka lub wchodzenie bez pozwolenia do pokoi i piskanie was dezodorantem.
za zdjęciami w nocy gdy wszyscy już spali a potem oglądanie je ze wściekłością i z uśmiechem .

tak przypomina mi się to wszystko jak słucham i oglądam nagrania.nasze nagrania. nasze zdjęcia.


Wiem. nic o mnie nie wiadomo. jestem zamknięta w sobie.ale to też zależy kiedy.
nie powiem nic nikomu co uważam za nie potrzebne.
to wszystko siedzi we mnie i będzie.
nie wypłacze się nikomu.
bo nie czuje takiej potrzeby jak inni.
Może i nie dojrzałam psychicznie. ale to i tak nie jest istotne .

Gdy wiem że osoba którą znam , której mogę ufać i na która mogę zawsze liczyć.
tak. powiem coś. Coś ale nie wszystko.
Bo to za dużo dla mnie.


Życzę sobie wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin.

Najlepszego Niki.!

Oraz wszystkiego najlepszego Merejma. Dziś jest twój dzień !

Niki.

No comments:

Post a Comment