26.9.10


ah.
minęło parę dni więc napisze.

Jak wiecie i widzieliście pewnie na mojej zmianie awataru lub opisu .

tak. 30 second to mars, Jared Leto . !!!!
Moje bóstwo . !

Zbliża się ich koncert.
Miejsca stojące wykupione , siedzące wolne i Vipy też. Czekam tylko na odpowiedź.
Czekam na ludzi którzy ze mną będą się bawić w ten wielki dla mnie dzień.

30 second to mars. Jared Leto . ! Warszawa - Torwar 14.12.2010 !!!

dowiedziałam się że mówię przez sen o koncercie.
bo tak strasznie się ciesze nawet jak śpię.

Ale jednak nie będę miała szansy wejść w sekundę na scenę. i poskakać z Jaredem.
Bo może będę miała daleko. bo może zajmie mi to 5 sekund a nie 1 .

a może i więcej.

Wygrali Coke Live !

przyjeżdżają drugi raz . bo nasza Polska publiczność jest z tych najlepszych.
a naprawdę najlepszych. bo umiemy się bawić . bo znamy teksty . bo umiemy się drzeć na całe gardło.
Jak i nasi zdolni Polscy kibice. prawda ?

ehe. ciesze się ciesze. ogólnie rzecz biorąc odbiło mi .
cały czas myślę tylko o tym . i cały czas boje się o to że mogę nie zdążyć.

Nie wiem. czy moja Mart. będzie mogła przyjechać na Torwar. mam nadzieje że tak.

oh. Jared.



Kończę ten post . krótki ale miły.
Przynajmniej wiecie o czym teraz marze i co będę robić w grudniu.


Juupii !!!!!

Niki

No comments:

Post a Comment